Economia PDF Imprimeix Correu electrònic
Rosa Yélamos   
divendres, 15 de març de 2013 14:50

El Centre de Suport a l'Empresa obté una valoració de 9 en els seus serveis

La valoració correspon a l'opinió que han expressat els usuaris i usuàries respecte als diferents serveis que ofereix l'equipament

El Centre de Suport a l'Empresa (CSE) compta amb un certificat de qualitat des de maig de 2003, segons la norma UNE_EN_ISO 9001:2008 en les seves àrees d'activitat. L'entitat certificadora de 2012 és TÜV Sud Management Service. La certificació en qualitat implica descriure els procediments i processos de cadascun dels serveis, recursos i mitjans dels quals disposa el CSE per posar en pràctica la política de qualitat i aconseguir l'assoliment dels objectius proposats.

 

A l'any 2012 la satisfacció global dels usuaris dels diferents serveis ha obtingut una puntuació de 9,3. Aquest resultat és fruit de mesurar l'opinió dels usuaris i usuàries de tots els serveis del centre com ara la borsa de treball, el servei d'orientació per cercar feina, el servei de creació d'empreses, les consultes empresarials i la formació dirigida a persones desocupades, persones emprenedores i empreses, entre d'altres.

 

La tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Urbanisme, Medi Ambient i Planificació Estratégica, Raquel Sánchez, ha expressat la seva satisfacció per la bona valoració dels processos i serveis que s'ofereixen al Centre de Suport per part de les persones usuàries: "És una bona notícia perquè hem de tenir en compte que són moments complicats i en moltes ocasions les consultes estan marcades per un element d'angoixa i requereixen una atenció i un assessorament personalitzats".

 

Per a Raquel Sánchez, aquesta puntuació de 9,3 "és també un reconeixement a la feina dels professionals que s'hi dediquen, un reconeixement que també fem extensiu des de l'equip de govern perquè aquests treballadores i treballadores tenen un esperit de permanent de millora que coincideix amb la voluntat del govern municipal de facilitar les coses, d'atendre a la ciutadania per sobre de tot en un àmbit, el de la promoció econòmica, que és una de les nostres prioritats".

 

Al llarg de l'any passat, 715 persones van ser informades per cercar feina i inscrites a la borsa de treball. Es van gestionar 141 ofertes de treball i 1085 currículums que es van enviar a empreses. Es van fer 320 entrevistes d'orientació per cercar feina i 200 persones van participar en sessions i accions de formació per a persones emprenedores i empreses. A més, durant el 2012 es van realitzar 1145 hores de formació en tres cursos ocupacionals per a persones desocupades, es van atendre 110 consultes d'empreses, es va informar a 150 persones emprenedores i es van crear 23 empreses.

 

De cara a aquest 2013, les prioritats passen per seguir oferint el millor servei a les persones usuàries del Centre de Suport a l'Empresa, amb eficàcia i eficiència. Una atenció pensada sempre en aconseguir la màxima satisfacció en el marc de les polítiques de promoció econòmica establertes per l'equip de govern i la filosofia de millora contínua. L'objectiu últim de tot plegat és oferir un servei de màxima qualitat.


Darrera actualització de dilluns, 18 de març de 2013 16:40
 

bannerpdf

Economia

Això és gavatv.cat

10 anys de l'Espai Maragall

Històries de Gavà - Els cinemes d'abans

Minuts Musicals - Marc Grau - "Eden of love"

Te'n recordes? - Documental "Les sorres"

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. No obstant això, podeu canviar la configuració de cookies en qualsevol moment.

Accepto l’ús de cookies per aquest lloc.